Jest TARNÓW.PL, ale po co ?
Pod koniec kwietnia w instytucjach miejskich rozpoczął się kolportaż pierwszego numeru nowego, bezpłatnego miesięcznika „Tarnów.pl”, wydawanego przez Wydział Marki Urzędu Miasta Tarnowa w nakładzie 5 tysięcy egzemplarzy. Nie było oficjalnej inauguracji pisma i być może dlatego gazeta, która początkiem roku (gdy Wydział Marki powstawał) ogłaszana była jako sztandarowy pomysł magistratu na poprawę komunikacji z mieszkańcami, pojawiła się cichutko, jak gdyby nie chciała zostać zauważona przez media. Tymczasem pierwszy numer (format A4, 16 stron) wydany jest bardzo starannie, w środku znajdziemy wiele tematów ... Dopiero uważna lektura każe zastanowić się nad formułą pisma. Gazeta - poza skrótowymi, majowymi kalendariami: sportowym i kulturalnym - zawiera niestety mocno już nieświeże i podane w sposób zdawkowy tematy, poruszone zresztą wcześniej przez wszystkie tarnowskie media. Czy mieszkańcom Tarnowa rzeczywiście potrzebny jest informator w takiej formule i do kogo trafia pismo? - zastanawialiśmy się w naszej redakcji.